کسی تو هفته ی من کمر درد خفیف داره

۳ پاسخ

کاش درد خفیف باشه..
در حد مرگ میگیره نمیشه راه رفت دیگ

منم کمر درد دارم این هفته ولی وقتی شیاف استفاده میکنم اروم میشه اگه نزارم درد میکنه خیلی یعنی طبیعیه

گلم کاش من خفیف داشتم
کافیه پیاده روی برم یا سرپا باشم خیلی درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی