۲ پاسخ

اپیدورال گرفتم خیلب خوب بود

جاریم اپیدورال زد میگفت خوب بود
ولی ۴سانت باید بشی تا بزنن

سوال های مرتبط

مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری