۸ پاسخ

بله هروقت میشه

عزیزم شما باردار بودین؟تست زدین؟

اره من روز موعدم بعدازظهر زدم دو خط انداخت

سلام بله گلم

صبح بزنی بهتره خاطرت جمعتره

معمولا با ادرار اول صبح و بعداز چند روز تاخیر درستتره

بهتر که صبح زود زده بشه و نتیجه بهتری داشته باشه

اگه از موعدت گذشته اره

سوال های مرتبط

مامان zizi مامان zizi هفته هفدهم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری