۳ پاسخ

منم ظهر زدم نشون داد اکثرا نشون میده

اول صلح بخاطر اینکه هورمون بیشتر ترشح شده قطعیت بیشتری هم داره
شب یا بعدازظهر بخاطر آب و نوشیدنی معمولا رقیق تر میشه و هورمون کمتره
البته اگه خیلی بتا بالا باشه بنظرم نشون بده

من شب زدم نشون داد

سوال های مرتبط

مامان zizi مامان zizi هفته هفدهم بارداری
مامان دلینا🥭 مامان دلینا🥭 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی