خانوما ترشح مایل به قهوه ای دیدم طبیعیه

۵ پاسخ

عزیزم برای بعضیا اینجوریه عیبی نداره خون قدیمی هست اما باید ب دکترت بگی برات احتمالا شیاف بنویسه و اسنراحت باید کنی
خودمم همینجور بودم

منم اول اینجوری بودم بعد خون ریزی داشتم رفتم دکتر شیافت بهم داد استفاده کردم بهتر شدم برو دکتر حتما

بارداری چندمته ؟

درد هم داری که میگیره و ول میکنه؟؟

نه طبیعی نیست برو سونو

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفدهم بارداری