۷ پاسخ

منم ۱۷هفته رفتم مشکلی هم نبود

ن زوده هنوز

بزار ۱۸هفتت کامل بشه منم الان ۱۷هفته و ۴روزم ولی برا۱۸هفته و یک روز وقت گرفتم

برو...

من ۱۷ و ۲ روز رفتم.

نه
۱۸ هفته رو پر کن بعد برو

بذار 18هفته برو

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلانا و لیانا مامان دلانا و لیانا هفته بیست‌ونهم بارداری