۴ پاسخ

والله یادم نیس حتی همسرم گفته بود من رضایت میدم خانمم رو ببرم دکتر گفته بود نمیشه اصلا
الان باردارم باز میترسم پلاکت خونم بره پایین

اره عزیز خطرناکه من زایمان اولم پلاکت خونم اومده بود پایین 5روز بستری کردن

دارو بهت نداد دکتر؟

آره خیلیم خطر داره
رو چندهس؟

سوال های مرتبط

مامان حامد. رویا مامان حامد. رویا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری