برای منم اومده پایین سزارین سومم سه تا پشت هم خیلی نگرانم ولی دکتر گفت در اون حد پایین نیست طبیعیه نکران نباشو اینا فعلا یه شب درمیون اهنو دوتا میخورم غذاهایی رو هم که پلاکتو بالا میبرن بیشتر میخورم مثلا گوشت شتر مرغ و این چیزا
برای منم پایین بود اگر بخوای سزارین شی فکر میکنم برای خودت خطرناک باشه غذاهای پر پروتئین زیاد بخور اوکی میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.