سلام پلاکت خون پایین باشه خطرناکه ؟ درمانش چیه؟

۲ پاسخ

برای منم اومده پایین سزارین سومم سه تا پشت هم خیلی نگرانم ولی دکتر گفت در اون حد پایین نیست طبیعیه نکران نباشو اینا فعلا یه شب درمیون اهنو دوتا میخورم غذاهایی رو هم که پلاکتو بالا میبرن بیشتر میخورم مثلا گوشت شتر مرغ و این چیزا

برای منم پایین بود اگر بخوای سزارین شی فکر میکنم برای خودت خطرناک باشه غذاهای پر پروتئین زیاد بخور اوکی میشی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد