۹ پاسخ

من نیوزینک میدم هم برای اشتها خوبه وهم برای تقویت سیستم بدنش دکتر داده

پسر من یکسال دوماهه هست وزنش ۱۱ونیم بود قدش ۸۵ ودور سرش ۴۸ بود

الان چطوره؟

بهش مولتی کیدی کر بده

دختر منم اشتها نداره میخوام از این بهش بدم

تصویر

بهداشت کدوم منطقه؟

یکم کمه تولدش چقدر بود؟

اشتها آور بده

۱۵ماهگی بردیش؟

سوال های مرتبط