سلام فائزه جون خوبی؟
میگم نی نیتو گفته بودن ماکروزوم چطوره؟
ب منم گفتن ماکروزومی
و اینکه سرش حدود ۳و۴ هفته بزرگتر از سنشه😭خیلی نگرانم 😭😭😭
پسر بزرگ منم درشت بود ۳۶ هفته ۴۴۰۰ به دنیا اومد چون قندم بالا بود وزنش زیاد بود هیچ نگرانی نداره ماشالله تپله
اخه دیابت بارداری دارم به خاطراون میترسم
خوب بیا بگو چیا میخوری که ماشاالله توپول شده
نینیت تپلیه😍😍😍
ینی جنین درشته. تپله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.