خانما این سنو ۳۵هفتمه سنو آخر خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

فکر کنم یه ذره لاغره ،ولی مهم نیست ، سونو خیلی دقیق نیست ، دختر من ۳۵هفته و ۴ روز دنیا اومد ، سونو آخر گفت ۲۸۰۰ وزنش ، ولی ۲۹۵۰ دنیا اومد

عزیزم خط پایینش یکمش نیفتاده میشه کامل بفرستی

وزن کمه تخم‌مرغ اب پز روزی دوتا بخور

ببین عزیز اگه خدای ناکرده مشکلی باشه سونوگرافی بهت میگه
پس همه‌چی خوبه
به دلت نگرانی راه نده☺️

فکر کنم وزنش یخورده کم،منم ۳۵هفته رفتم وزنش ۲۳۰۰ بود گفتن کمه

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی
مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراد🐥🫀💙 مامان آراد🐥🫀💙 ۱۰ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۷ ماهگی
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ریهام مامان ریهام ۵ ماهگی