۵ پاسخ

من یه پاپیون صورتی و آبی بردم با خودم سونوگرافی گفتم هر چی هست بذار لای قرآن، بعد رفتیم حرم امام رضا لای قرآن رو باز کردیم و فهمیدیم چیه و چند تا عکس گرفتیم

من که جنسیتو فهمیدم خورد تو ذوقم دیگ فیلم نمیگیرم همون عکس میگیرم با تی شرت سفید و رنگ

من میخوام خودم برم طبیعت عکس بگیرم
البته عکاسم خودم ولی رنگ و اینا استفاده نمیکنم چون بچه اولمه تفاوتی ندارن برام دختر و پسر بودنش ولی اگه دختر باشه لباس گل گلیو اینا میپوشم و چندتا المان دخترونه مثل عروسک خرسی دخترو نه و رنگای روشن
اگر پسر باشه المان های پسرونه
البته ظاید کیک مینی سفارش بدم که رنگ داخل کیک آبی یا صورتی باشه

من فقط دوتابادکنک بردم مطب دکترم برام ترکوند

کیک ببر

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری