خانما من تروییدم 2.2 لازم دوباره آزمایش بدم یان

۳ پاسخ

نرماله عزیزم ولی خب در کل توی بارداری باید هر دو ماه چک بشه

نرماله ولی هر ماه باید ازمایش بدی و دارو مصرف کنی که بالاتر نره
هر ماه برو دکتر خودش برات قرص مینویسه و ازمایش

نه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمدودوقلوهاا مامان محمدودوقلوهاا ۳ ماهگی