سلام،آنومالی هم مثل انتی آزمایش داره؟

۶ پاسخ

دراصل باید ازمایشو 15تا17هفته انجام بدی ولی دلخواهیه مث ازمایش انتی نیس ک واجب باشه، اگ ازمایش انتیت خوب بوده نیاز نیس، بازببین دکترت چی میگه

آهاممنونم

اره داره ۱۶ هفته انجام میشه سونوش ۱۸ هفته
اما ازمایشش رو همه ی دکترا نمینویسن.
دکتر من ننوشت گفت ان تی خوب بوده ازمایش لازم نیست فقط سونو انومالی انجام دادم .

من رفتم واسم ازمایش ادرار نوشت باازمایش قند

اگه تو سونو و آزمایش ان تی مشکلی نداشته باشه نه آزمایش نداره گلم

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🍅گوجـه🍅 مامان 🍅گوجـه🍅 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل قصد بارداری