۳ پاسخ

زیر نظر دکتر باش دارو میدع حل میشه

برو دکتر حتماً منم اوایل کیست داشتم دردم شدید شد مجبور به عمل شدم شما زودتر برو پیگیر باش ان شاالله با دارو رفع بشه

باید تحت نظردکتر زنان باشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی هفته سی‌ونهم بارداری