۷ پاسخ

بیمارستان بخش زنان هم‌بری معاینه لگن میکنن بگی برای معاینه لگن اومدم

از 37به بعد البته بستگی به دکترت داره

۳۸ هفته ک کامل کردی برو معاینت کنه

من این هفته بهم گفت بیا

دکترم گفت وارد ماه نهم که شدی بیا معاینه لگنی

من ۳۷هفته

۳۶هفته ب بعد شنیدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رضا🫄🐣👶 مامان جوجه رضا🫄🐣👶 ۱۳ ماهگی