سلام عزیزان هفته من من الان سنو دارم یا ازمایش؟

۳ پاسخ

۲۴ هفته ازمایش گلوکز

سونو واجب تو این هفته نیس ولی بعضی دکترا حساسن انجام میدن من دوقلو دارم دکترم سونو وزن انجام داد ۲۲ هفته

۲۴ هفته تا ۲۸ هفته ازمایش قند داری

۲۴ هفته آزمایش داری

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد