ازمایش گلوکز داری از ۲۴ تا ۲۸ هفته وقت داری انجام بدی
سونو رشد جنین داری از ۲۸ تا ۳۲ هفته وقت داری انجام بدی
اگه قند داشته باشی معمولا ماهی یکبار ازمایش قند میدی که ناشتا و دوساعت بعد صبحانه داره
اگه مشکلی نداشته باشی اخرین سونو هم میشه ۳۶.۳۷ هفته و تمام
۲۸ هفته سونو رشد داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.