خانما الان من چند تا سنو و ازمایش دارم ؟ چند هفتگی ؟

۲ پاسخ

ازمایش گلوکز داری از ۲۴ تا ۲۸ هفته وقت داری انجام بدی
سونو رشد جنین داری از ۲۸ تا ۳۲ هفته وقت داری انجام بدی
اگه قند داشته باشی معمولا ماهی یکبار ازمایش قند میدی که ناشتا و دوساعت بعد صبحانه داره
اگه مشکلی نداشته باشی اخرین سونو هم میشه ۳۶.۳۷ هفته و تمام

۲۸ هفته سونو رشد داری

سوال های مرتبط

مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی
مامان آقا اهورا 🩵 مامان آقا اهورا 🩵 ۶ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر حسن مامان امیر حسن هفته بیست‌وهشتم بارداری