بچه ها الان ۲۲ هفتمه . چند هفتگی باز ازمایش و سونوگرافی دارم

۳ پاسخ

۲۴ تا ۲۵ هفته ازمایش گلوکز داری
از ۲۸ هفته فک کنم تا ۳۲ هفته سونو رشد داری
من ۲۸ هفته رفتم

بستگی ب شرایط داره من چون. بچهام کم وزن قندم یکم بالا بود ماه اول. برا کم خونی ازمایش قند تو ۲۳ هفته انجام دادم سنو ک تو ۲۳ هفته دادم تو ۲۴ هفته دادم تو ۲۱ هفته بخاطر شرایطم ولی تو مشکل نداشتی تا ۲۸ هفته برا سنو رشد باید بری

من ۲۶ آزمایش گلوکز دارم و ۳۰سونوی رشد

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد