۲۴ تا ۲۵ هفته ازمایش گلوکز داری
از ۲۸ هفته فک کنم تا ۳۲ هفته سونو رشد داری
من ۲۸ هفته رفتم
بستگی ب شرایط داره من چون. بچهام کم وزن قندم یکم بالا بود ماه اول. برا کم خونی ازمایش قند تو ۲۳ هفته انجام دادم سنو ک تو ۲۳ هفته دادم تو ۲۴ هفته دادم تو ۲۱ هفته بخاطر شرایطم ولی تو مشکل نداشتی تا ۲۸ هفته برا سنو رشد باید بری
من ۲۶ آزمایش گلوکز دارم و ۳۰سونوی رشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.