۵ پاسخ

۲۴تا۲۸هفته باید ازمایش تحمل گلوکز بدی
۳۰هفته سونووزن

من ۲۷هفته گلوکز دادم ۳۲هفته سونوی وزن یدونه سونوام اخرای بارداریه

آزمایش گلوکز داری تو هفته 24 تا 27 میتونی انجام بدی
و ی سونو کنترل بارداری احتمالا تو هفته 25

خداروشکر دو بار مونده تموم بشیم سونو و آزمایش رو

سلام خانوما من الان توی ۳۳ هفته هستم باید صبح برم سنو اخری تو هشت ماه یعنی چند وقت دیگه دارم یعنی میشه توی همین اردبیهشت زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری