۵ پاسخ

آره من ۲۲ رفتم ، ۲۳ هم بری باز مشکلی نیست

خوب تحمل آوردی نری ای خدا من سر ۱۸هفتگی رفتم با من هم هفته هستی

آره میشه .ولی بهترین تایم همون۱۸هفته س

۱۸ هفته بری بهترین موقع هست

از ۱۸هفته ۱روز تا ۲۲هفته ۶روز میتونی بری فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان امیر حسن مامان امیر حسن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان آوا  ❤️ مامان آوا ❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سوگلی مامان سوگلی هفته بیست‌وپنجم بارداری