خانوما تو 30هفته وزن 1200کمه؟

۱۳ پاسخ

سلام عزیزم نینی شما 30هفته1200بود به دنیا اومد چقد بود؟؟

اره یه مقدار کمه من ۳۱هفته ۲۱۰۰ بود

ارع یخورده کمه

من 28هفته 1500 گفت نرماله

آره کمه .

منم ۲۹ هفته بودم ۱۲۰۰ گفت کمه

۲۸ هفته ۱۳۱۸ بود

آره.

نرماله

اره فکر میکنم

نه عزیزم ۱۲۰۰ و ۱۲۰۰ ب بالا خوبه👌🏻

نه فک نکنم

نه کم نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهد💙🩵 مامان ماهد💙🩵 ۴ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی