خانوما 30هفته وزن نینی 1500 خوبه
چی بخورم وزن بگیره.

۵ پاسخ

اره خوبه
تخم مرغ ابپز میگن خوبه و سینه مرغ کبابی
حلیم

خوبه منم اینقدر بود

میان وعده تخم مرغ آب‌پز بخور و کره هم به غذاهات بزن

هر روز تخم مرغ سیب زمینی ابپز بخور
سینه مرغ هم کباب. خوبه. دلستر. مغزی جات. حبوبات. شیر موز. کله پاچه. انگار اینا. خیلی خوبن

اره نرماله
بستگی به جثه بچه و جثه خودت داره
تخم مرغ،گوشت،مرغ،بستنی،حبوبات

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان پسر کوچولو👶🏻 مامان پسر کوچولو👶🏻 ۳ ماهگی
مامان سلین🐣 مامان سلین🐣 ۶ ماهگی
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری