۳ پاسخ

اگه عفونت ادراری داری گلم قرص فنازو پیریدین بخور خیلی خوبه من هفتم پایین بود داشتم رفتم دکتر بهم همین قرص رو داد تا چند شب خوردم خداروشکر خوب شدم

من که لباس زیر نمیپوشم تو خونه
با دستمال نخی خشک میکنم خودمو
و مایعات زیاد باید خورد تا عفونت خارج بشه

علائم عفونت ادراری چیه

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو👼🏻🩵 مامان جوجو👼🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی