۵ پاسخ

نری بهتره،به خاطر اشعه ایکس عکس دندون که میندازن برا بچه خیلی ضررداره

سه ماهه دوم بهترین موقع هست تو بارداری

اره ولی به دستور و نامه پزشک خودت

نامه از دکتر متخصص زنان بگیر برات مینویسه جاهای که مخصوصا زنان بارداره باید بری که لباس مخصوص تن کنی برای عکس دندون هر جایی نمیشه

۳ ماه دوم با اجازه پزشک اره

سوال های مرتبط

مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیاناخانوم 🌼💞 مامان دیاناخانوم 🌼💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری