۴ پاسخ

بله ۲۵۰نوشته بود دکتر دادم

بله من دادم هر ۱۲ ساعت ۳ قطره چکان

سلام من میدم.قبلا دکترسفیکسیم ۱۰۰ داده بود.تازگیا چون سرما خوردگی دوباره شروع شد.دکتر آموکسی کلاو داده.

من که ندادم

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نلین مامان نیکان و نلین ۱ سالگی
مامان نازدونه🌹 مامان نازدونه🌹 ۱ سالگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان رادین ❤️رادمان مامان رادین ❤️رادمان ۱۳ ماهگی