۳ پاسخ

قطره ی دنتول بزنی بهتره

نه عزیزم منم فقط قطره میخک میزن آروم میشه

ن بد نیست قورت نده دنتول هم خوبه منم دیشب تا خود صبح دندون درد بودم سیر گذاشتم و تحمل کردم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد