آیا جفت جنین پایین خطری دارد ؟

۵ پاسخ

باید استراحت کنی نزدیکی نداشته باشه احتمالا میره بالا

نزدیکی نکن میاد بالا کار سنگینم نکن موقعی ک دراز میکشی پاهاتو بزار بالش

اگه لک و هونریزی نداری مشکلی نیست

اگه خونریزی نداری با یکم استراحت میاد بالا فعلا وقت هست

نه اصلا من واسه دخترم با جفت پایین همه جا هم میرفتم
مشکلی نداشتم اصلا شیاف بهم داده بود چون یکمی لکه بینی داشتم

خطری برای جنین نداره عزیزم ولی استراحت کنی بهتره و میاد بالا کم کم نگران نباش منم جفتم پایین بود آنومالی ک رفتم گفت اومده بالا

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا هفته بیستم بارداری
مامان نورا💝 مامان نورا💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستایش 😥😥 مامان ستایش 😥😥 ۵ ماهگی
مامان امیررضاامیرمحمد مامان امیررضاامیرمحمد ۳ ماهگی