به نام خدا خطر سقط
خطری نداره فقط مراعات کن
به دکترت بگو سرکلاجت کنه
حواستون باشه منم اول بچه پایین بود بااستراحت رفت بالا هفته ۲۰دیگه کارای روزمره وپله و..میرفتم رحمم ۳سانت باز شد وبچه بدنیا اومد ونموند برام وچه زجرهایی که کشیدم
استراحت کن هفتت پایینه تا ۱۸ هفته سعی کن پله زیاد بالاپایین نری استراحت کن تا بره بالا تو هفته های اول همینطوریه منم استراحت کردم جنین اومد بالا
اگه رعایت کنی هیچی من سر دوتا بچم داشتم فقط پیاده روی پله ، رابطه رو خیلی خیلی خیلی محدود کن یا اصلا نکن ، استراحت کافی بعدش میره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.