خانما جفت پایین چه خطری برا جنین داره

۶ پاسخ

به نام خدا خطر سقط

خطری نداره فقط مراعات کن

به دکترت بگو سرکلاجت کنه

حواستون باشه منم اول بچه پایین بود بااستراحت رفت بالا هفته ۲۰دیگه کارای روزمره وپله و..میرفتم رحمم ۳سانت باز شد وبچه بدنیا اومد ونموند برام وچه زجرهایی که کشیدم

استراحت کن هفتت پایینه تا ۱۸ هفته سعی کن پله زیاد بالاپایین نری استراحت کن تا بره بالا تو هفته های اول همینطوریه منم استراحت کردم جنین اومد بالا

اگه رعایت کنی هیچی من سر دوتا بچم داشتم فقط پیاده روی پله ، رابطه رو خیلی خیلی خیلی محدود کن یا اصلا نکن ، استراحت کافی بعدش میره بالا

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته هجدهم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری