۱۲ پاسخ

نزدیکی اصن نداشته باشه از پله زیاد نرو بیا زیادم خم و راست نشو منم رفتم انتی جفتم پایین بود مراعات کردم انومالی ک دادم خوب شده بود

نزدیکی نذاشته باشی واستراحت

دسشویی فرنگی واجبه براجفت پابین یانه

ب منم گفت ولی اشکال نداره انشاله تاماه بعد میره بالا

میره بالا هفته ها اخر
بازم مواظب باش منم سرراهی کامل بودم

میگم استراحت نکردیم این شکلی شده👀

ب منم گفته پایین مختصر نوشته دوروزه تو استراحت کامل هستم

منم دکتر گفت جفتت پایینه بهم گفت رابطه نداشته باش چیز سنگین بلند نکن

رعایت کن تا آنومالی میره بالا عزیزم برای منم پایین بود

اگه جفتت پایینه باید استراحت کنی
پله بالا پایین نکنی رابطه نداشته باشی تا خودش بره بالا

چکار کنی پایین باشه یا نباشه؟😐

استراحت زیاد باید داشته باشی
دکتر چی بهت گفت

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی
مامان امیرعلی🩵ایلیا مامان امیرعلی🩵ایلیا ۶ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته نوزدهم بارداری