مامانا بهم بگین کسی اگ جفت جنین پایین باشه چکار باید بکنه؟؟

۳ پاسخ

منم جفتم پایینه دکتر گفت زیاد استراحت کن بیشتر از نیم ساعت سر پا نباش نزدیکی نکن معاینه‌ی واژینال هم نباید بشی یا حتی شیاف واژینال
واسم امپول و شیاف نوشت با منیزیوم

استراحت کن
کار سنگین نکن و پله نباید بری
رابطه نداشته باش فعلا
دراز بکش یکم پاهاتو بده بالا
تا ۱۸ هفته استراحت کن می‌ره بالا

استراحت . موقعیت جفتت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماه من مامان ماه من روزهای ابتدایی تولد
مامان لیا مامان لیا هفته بیستم بارداری
مامان آتناو آنیتا مامان آتناو آنیتا هفته سی‌وششم بارداری