سلام دوستان اگر جفت پایین باشه باید چیکار کنم
استرس گرفتم

۵ پاسخ

استراحت مطلق. شیاف پروژسترون هم داشته باش اگه لکه بینی داشتی یا حس کردی خیلی خیلی درد داری شبیه پریودی یه دونه مقعدی بذار

جفت توی هفتهای اول همینطوره پایینه
استراحت کنی میره بالا
توالت فرنگی بشین
پله بالا پایین نکن
وسیله سنگینم جا بجا نکن

نگران نباش استرسم نداشته باش فقط استراحت مطلق باید داشته باشی راه نباید بری در حد سرویس بهداشتی رفتن ..از پله بالا و پایین هم نرو ..در کل استراحت کامل

استراحت کن ‌ .چیزا سنگین بلند نکن .تا میتونی هم رابطه نداشته باش

بنظرم هفتت بره بالا جفتم ميره چون بمنم گف بچه پايينه ب مرور رف بالا

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرمیسک و روزا🩷 مامان فرمیسک و روزا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه من مامان ماه من روزهای ابتدایی تولد