۸ پاسخ

بیشتر استرلحت کن و فعالیت سنگین نداشته باش
میره بالا
نگران نباص

منم بودم عزیزم نگران نباش تا ۴ماهگی میره بالا

من جفتم کاملا پایینه دکترم استراحت نسبی داد ولی خودم خودمو استراحت مطلق کردم

در حد پخت و پز غذا اوکیه

استراحت کن شیاف پروژسترون استفاده کم

منم بودم هنوزم هستم

پیاده روی نکن .استراحت کن کار خونه سنگین انجام نده ...توالت فرنگی استفاده کن ...بار سنگین بلند نکن ..پله راه نرو

استراحت

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان نذرمولام مامان نذرمولام هفته هفدهم بارداری