سلام مامانا دکترم گفت جفتم خیلی پایینه. خطر داره؟ چیکار باید کنم؟

۲ پاسخ

باید استراحت داشته باشی حتما و رابطه هم نداشته باشی

میگن استراحت کن و از توالت فرنگی استفاده کن میره بالا نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان سامیار مامان مامان سامیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گندم🎀🍼 مامان گندم🎀🍼 ۵ ماهگی
مامان دخملی و تودلی❤️ مامان دخملی و تودلی❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری