امروز رفتم دکتر گفت جفتم پایینه چیکار کنم😞

۱۲ پاسخ

استراحت فقط

استراحت کن عزیزم
بار سنگین بلند نکن
پیاده روی طولانی هم نرو
منم پایین بود اومد بالا

جفت‌منم پایینه گفته رعایت کنم و هرشب شیاف میذارم😑

استراحت داشته باش

من جفتم پایین بود تو انومالی دیروز رفتم سونو اومده بود بالا اصلا نگران نباش تمام فعالیتامم داشتم همیشه ام ورزش میکردم

به منم گفت پایینه رابطه نکن
ولی من تحرک زیاد دارم یادم میره اصلا باردارم که بخوام وارد دیگرو رعایت کنم البته دکتر نگفت جیزیو رعایت کن فقط گفت رابطه گفتم والا من سه ناهه شوهرمو ندیدم

طبیعیه خودش بالا میره فقط رابطه نداشته باشه و استراحت کن

من طول سرویکسمم ۳۱
کلا دراز کشم..دکترم گفت نسبتا استراحت کن ولی یسری کارای معمولیت رو انجام بده ولی خب خودم میترسم بیشتزر رعایت میکنم

مال منم پایینه

نگران نباش عزیزم

بااستراحت میره بالا

منم جفتم پایین بود دکتر گفت رابطه ممنوع

سوال های مرتبط

مامان دخملی و تودلی❤️ مامان دخملی و تودلی❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم🎀🍼 مامان گندم🎀🍼 ۵ ماهگی
مامان مارال مامان مارال ۲ ماهگی