۱۲ پاسخ

کم کاری تیرویئد

بالاس بایذ دارو بخوری

عزیزم یه مقدار تیروییدت کم کاره

کم کاری تیروئید داری؟ اگر براش دارو میخوری نگران نباش زیاد بالا نرفته یکم دوز دارو رو برات زیاد میکنه خوبه عزیزم

کم کار باید قرص بخوری منم تیرویید کم کار دارم قرص میخورم و تحت نظر دکتر غدد هم هستم

ب فارسیش کردم عزیزم

تصویر

پرکاره یا کم کاره؟؟

فقط تیروئیدت یکممم پر کاره تی۳ و تی ۴ نرمالن

الان برات میفرستم

مگه قرص نمیخوری؟

تیروییدت یکم کم کاره

تیروییدت بالاس یکم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ☆♡گل پسر♡☆ مامان ☆♡گل پسر♡☆ ۴ ماهگی
مامان جوجه🥹🩵 مامان جوجه🥹🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته شانزدهم بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان یسرا و یاسین مامان یسرا و یاسین ۶ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته سی‌ام بارداری