نزدیکی تو هفته ی من اشکال داره؟

۴ پاسخ

من که هیچ منع رابطه ای نداشتم از اول
خیلی ببخشیدا ولی هرشب برنامه بوده😂 چیزیمم نشده
البته به حرف من نباشیا خودتم با احتیاط برو جلو

اگه مشکل جفت و ... نداری هیچ مشکلی نداره

بله ممکنه کیسه ابت پاره بشه

مراقب باش
ممکنه دهانه رحمو تحریک کنه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی روزهای ابتدایی تولد
مامان یلدا ونیلا مامان یلدا ونیلا هفته سی‌وششم بارداری