خانوما نزدیکی تو ماه اخر اشکال داره؟؟

۲ پاسخ

اگه زایمانت طبیعیه که اتفاقا خیلیم خوبه رابطه‌ بدون جلوگیری داشته باشی ولی اگه سزارینی هستی که نه خوب تیس

نه اصلا اتفاقا خیلی خوبه دهانه رحمو نرم میکنه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان محمد امین✨💙🩵 مامان محمد امین✨💙🩵 ۱۳ ماهگی
مامان زینب خانوم مامان زینب خانوم روزهای ابتدایی تولد