دکلره کردن مو ماه آخر بارداری اشکال داره؟

۴ پاسخ

نه عزیزم
اما اگر امبره کنی یا هایلایت کنی بهتره به ریشه موهات نخوره

من عید و بعد عید موهامو دکلره کردم هیچ اتفاقی هم نیفتاد البته با کلاه

نگا مشکلی نداره حتی دکتر ها ماه اخر این اجازه رو مبدن اما دکتر ب من گفت انجام ندی بهتره هنوز
و ممونه دکلره بخاطر تغییر هورمون هات رو موهات دیرتر جواب بده
و بک‌مورد دیگرم میگن ممکنه ک برای نشستن زیاد کمر درد و لگن درد بگیری

معمولا رنگ ساده دیدم میزارن ولی دکلره خیلی بو داره واسه بچه ضرره

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان نور خونه💕 مامان نور خونه💕 روزهای ابتدایی تولد