من سزارینی هستم انقباضم دارم هفته ای یه بار به بهم بی سیم میزنیم
طبیعی هستی از هفته و38 37 مرتب رابطه داشته باش
دکتر به من گفت نداشته باشید
از اولش تاالان یه بار ای کارو نکردیم 😑
وای من اصن نمیتونم تا ۵ ماهگی داشتم دیگنداشتمخیر سرم اومدم پریشب این کارا کنیم انقد درد داشت نتونسم 🤦😂
از دکترت بپرس
من ک اصلا نمیتونم
ولی تو میتونی حلال اولسون😅
ن اتفاقا اگه طبیعی باشی خوبه واست
دیگه ماه اخر ممنوعه
هفته اخر برای زایمان طبیعی توصیه میکنن
ممکنه دهانه رحم باز بشه . سزاربن هستی یا طبیعی عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.