اومدم سونو وزن بچم2550بود خوبه ؟

۵ پاسخ

من ۳۶ هفته و چهار روز رفتم وزنش ۲۵۰۰ بود 🩷🐣

نه نرفت

من تو سی چهار هفته 2500بود

بچه اولم ۲۶۰۰توهفته ۳۶ بودم که زایمان کردم

ی خورده پایینه

سوال های مرتبط

مامان ناردونه مامان ناردونه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی