۳ پاسخ

من به دخترم میدم اما عوضش میکنم
چون نوشتن رفلکس رو تشدید میکنخ 🙁

چیز خوبی نیست بچم ازش نمیخورد

من اوایل داشتم خوش طعم بود پسرم دوسش داشت ولی بخاطر رفلاکسش عوضش کردم

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱ سالگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۲ ماهگی
مامان سجاد مامان سجاد ۶ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱۲ ماهگی