مامانا این ازمایشمو ببیند چطوره

تصویر
۲ پاسخ

تیروئیدت بالاست قندت هم یه ذره

سللم عزیزم الان باردار هستید؟
قند ناشتاتون تقریبا لب مرز هست تو مصرف شیرینی جات دقت کنید
و اینکه کم خونی دارید احتمالا یه بخشی ارثی هست قرص مصرف میکنید؟
قرص تیرویید مصرف میکنید؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آبان مامان آبان هفته بیستم بارداری
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری