۶ پاسخ

نیمه پر برو اونجا تو مطب دستشویی داره ، ازشون بپرس اگه گفت خالی که میری سرویس ، اگه گفت نیمه پر یا پر که هستی ، ولی من رفتم شکمی گفت خالی باشه

مال من با خالی اندازه گرفت

عزیزم شما انومالی دادین؟

شکمی اصلا دقیق نیست واژینال برو چون دقیق تره و معمولا کمتر از شکمیه

تو انتی انومالی اندازه میزنن اگه شکمی باشه میگن پر باشه یا نیمه پر

به من گفتن نیمه پر باشه

سوال های مرتبط