۵ پاسخ

اب سرد با خودت ببر من آزمایشگاه آب نداشت رفتم آب معدنی خریدم خنک بود سرد نبود

اگه میتونی یخ ببر

خود آزمایشگاه آبسرد کن داره،ولی چون چیزی نخوردی و ناشتایی سعی کن آب سرد زیاد نخوری،دمای ملایشو بخور،شکمت درد نگیره یه وقت

نه خودشون دارن

خود ازمایشگاه آب سردکن داره دیگه

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری