۴ پاسخ

والا من یه بار سوار شدم دعوام کردن. دیدم درست میگن. اصلا تو ماه های آخر یه استرس خاصی میاد سراغ آدم. تنها سوار شی ک باز بدتر

من یکی دارم شوهرم نمیزاره رانندگی کنم😶

کلا میگن تو دوران بارداری سعی کنین رانندگی نکنید که فشار نیاد به بچه

من دوقلو ندارم ولی ماه هفتمم خودمم رانندگی میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🩵 N 🩷 مامان 🩵 N 🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عسلای مامان👶👶 مامان عسلای مامان👶👶 ۲ ماهگی
مامان 🦋آرسام🦋 مامان 🦋آرسام🦋 ۱۱ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۳ ماهگی