ببخشیدا اونایی ک مغز ندارن میگیرن
بعد فردا بچه مشکلی پیدا کرد میگن وای چشممون کردن
نمیگن از بی ابی و بی غذایی اینجور شدیم
یا بچه رشد نکردع
هیشکی مگه توبارداری میشه روزه بود خیلی ضررداده گرسنگی
مادر باردار چرا باید بگیره؟
من هستم
من سحر خیلی خوب خوردم اب و چایی و میوه هم خوردم حسابی قبل سحر دیگه گفتم بگیرم یه وقت ک میتونم هرروز نه
مثلا من امروز باخانواده سحری خوردم عصلا گرسنه نشدم ومیلم به غذا نبود گفتم اگه بتونم روزه بگیرم
من هستم
مگه مجبورتون کردن شما در قبال این طفل معصوم های مسئولین متاسفم واقعا به شماهم میگن مادر گشنگی وتشنگی بکشی برااای چی اخه یه جنین داره ازت تغذیه میکنه اینوووو بفهمممم
من صبحانه خوردم
یه ناهار سبک خوردم
یه مشت سرخالی مویز و و بادام زمینی خوردم
سه تا گردو خوردم
یه لیوان شربت شیره خوردم
همچسن دلم داره ضعف میکنه که نگو
نمیدونم چطور میخواستم روزه بگیرم 🫠
مگه مادر باردار روزه میگیره حالا نگیره چه اتفاقی میفته؟؟
تو رو خدا مامانا رعایت کنین بچه هاتون گناه دارن
مگه میشه گرفت من هر یکساعت یه چیزی نخورم سرگیجه میگیرم🥴
من دیروز بودم امروز نیستم پیت دارم بتونم روز درمیون بگیرم ان شاء الله یجوری که هم به خودم و بچه فشار نیاد هم خدارو خوش بیاد😅😃
ببخشید ولیییی واقعا عقل ندارید
منم روزم
عزیزمممم حالت خوبه ؟😐😂
اصلا مجاز نیست من سر دخترم گرفتم اما سر این یکی اصلا نمیتونم
من روزه میشم الان ۶ماهمه
در مورد این سوال حتما و حتما باید با پزشک مشورت کنی
چون مسئله فقط غذا نیست مایع آمنیوتیک بچه ارتباط مستقیم با آب خوردن مادر داره و اگر کم بشه فضای رشد بچه کم میشه
دین موارد واجب تر بیشتری داره تو این حوزه خدا هیچ اجباری نکرده
گلم الان بچه تو شکم مادر در حال رشده وروزه گرفتن مساوی باظلم در حق بچه وهمچنین مادر بچه که ضعف میکنه
من دیروز گرفتم اگه خدا بخواد میخوام هر دوسه روز یه روز بگیرم ک وزن بچه تاثیر نذاره
من هستم
اگه میتونید بگیرید ولی خدا هم واجب نکرده برای مامان باردار
من دوست داشتم بگیرم ولی خیلی گشنم میشه و ضعف میکنم
دشمنننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.