۴ پاسخ

آره خیلی من دیروز گرفتم دیشب پسرم پاشد انقد خس خس کردم فین داشت نمیتونست نفس بکشه قلبم اومد تو دهنم

چیه؟؟؟؟؟

خیلی زیاد

فقط برا بعد حموم یا ابریزش مایع موقع سرماخوردگی بدرد میخوره

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان پرتقالی مامان پرتقالی ۲ ماهگی