منم گرفتم،خشکارو ک در نمیاره اصلا.بعد حموم میزنم خوب میکشه بیرون،اول فشار میدم بادش خالی میشه،بعد کامل میگیرم تو سوراخ بینی،یکم رو ب بالا،بعد پوار رو ول میکنم یهویی
ببین مواد خشک رو اصلا نمیگیره
من ست ناخن گیر ک خریدم ی چی توش بود مثل موچین ولی پلاستیکی راحت همه چی رو درمیاره
عوض کن😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.