۳ پاسخ

منم گرفتم،خشکارو ک در نمیاره اصلا.بعد حموم میزنم خوب میکشه بیرون،اول فشار میدم بادش خالی میشه،بعد کامل میگیرم تو سوراخ بینی،یکم رو ب بالا،بعد پوار رو ول میکنم یهویی

ببین مواد خشک رو اصلا نمیگیره
من ست ناخن گیر ک خریدم ی چی توش بود مثل موچین ولی پلاستیکی راحت همه چی رو درمیاره

عوض کن😄

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی