۶ پاسخ

این تجربه رو به اشتراک گذاشتم تا اگر مامانی دغدغه تنفس کوچولوش رو داره براش راه گشا باشه 🤲🏻🩷 برای دختر منم دعا کنه خوب بشه 🩷

نباید زیاد از پوآر بینی استفاده کرد.مگر نه مواقع خیلی ضروری.اونم قبلش باید قطره بریزی بعد پوآر بزنی..مخاط توی بینی بچه رو تحریک میکنه اصلا خوب نیست.

من برقی دارم خیلی راضی ام عالیه

میشه روش استفاده شو توضیح بدی🌹❤️

عزیزم‌منم گرفتم چجوری باید استفاده کنی

منم خریدم ولی بلدنیستم استفاده کنم چطوری استفاده میکنید

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی